Inbegrepen in ieder Wait3r pakket

Beoordelingen

Met beoordelingen stel je je gasten in staat een beoordeling achter te laten na het plaatsen van een bestelling. Naast dat de gast zich gehoord voelt door naar zijn oprechte mening te vragen, krijg jij inzicht in je service level.

  • Vraag je gast naar zijn mening met kwalitatieve- en kwantitatieve vragen
  • Je gast ontvangt automatisch een link 24 uur na zijn bestelling
  • Uitgebreid NPS-dashboard in de Wait3r Portal

Krijg inzicht in je service level

Beoordelingen is een krachtige tool om inzicht te krijgen in je service level. Met beoordelingen stel je je gast in staat zijn ervaring te delen middels kwantitatieve- en kwalitatieve vragen. Alle beoordelingen vind je terug op het Net Promoter Score (NPS)-dashboard in de Wait3r Portal, waar uitgebreide rapportages je een beeld geven over de algehele service van je organisatie.

Beoordelingsformulier op maat

In de Wait3r Portal heb je de mogelijkheid om het beoordelingsformulier voor je organisatie aan te passen. Zo kan je gebruik maken van kwalitatieve- en kwantitatieve vragen. Bij een kwalitatieve vraag zal je gast gevraagd worden om zijn mening in eigen woorden op te schrijven, waar bij een kwantitatieve vraag wordt gevraagd een cijfer uit 10 te geven. Je NPS-score wordt vervolgens berekend op basis van deze kwantitatieve vragen.